تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 23:42
کد خبر: 509505

جلیلی: در بن‌بست نیستیم/حجم نقدینگی را با رشد نقدینگی اشتباه می‌گیرید +فیلم

جلیلی: شما باید جواب دهید چگونه باید از بن‌بست خارج شویم؟ چرا که من معتقد نیستم که در بن‌بست هستیم و نمودارها نشان می‌دهد که ما در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی و فروش نفت و عرصه‌های مختلف چقدر با وجود تحریم‌ها پیشرفت داشتیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به رشد صادرات در دولت شهید رئیسی گفت: آیا دنیا فقط سه کشور است و من واقعاً متاسفم که ۴ سال دیگر بخواهد کشور ما اسمش بشود قفس و دنیا بشود فقط سه کشور؛ بن بست است و باید از این بن‌بست خارج شوید. آقای روحانی هشت سال به آفریقا نرفت؛ در حالی که شهید رئیسی چند بار به آفریقا رفت و با همین کشورهای همسایه ارتباط داشت و ببینید که چقدر گشایش ایجاد شد.

وی گفت: آقای پزشکیان؛ شما تشخیص و تجویز غلط دارید و یک وقت شما در پزشکی ممکن است با تشخیص غلط یک نفر را بکشید اما این فرق دارد که نتیجه کارهای شما رشد منفی کشور است.

جلیلی افزود: شما باید جواب دهید چگونه باید از بن‌بست خارج شویم؟ چرا که من معتقد نیستم که در بن‌بست هستیم و نمودارها نشان می‌دهد که ما در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی و فروش نفت و عرصه‌های مختلف چقدر با وجود تحریم‌ها پیشرفت داشتیم. آمارهای شما آقای پزشکیان غلط است. شما دیشب روند رشد نقدینگی در دولت آقای روحانی و دولت آقای رئیسی را برعکس گفتید. شما حجم نقدینگی را با رشد نقدینگی اشتباه می‌گیرید و بلد نیستید و می‌گویید که بعدها می‌خواهید با کارشناسان صحبت کنید.

وی ادامه داد: باید در مقابل با تحریم فعال باشید نه منفعل و این رفتار شما منفعلانه است که می‌گویید به اتکای فشار بیرونی تحریم می‌خواهید به داخل فشار وارد کنید و در داخل چانه‌زنی کنید. این یعنی چه وقتی مجلس یک چیزی را مصوب می‌کند؛ شما باید بدانید با چه قدرتی باید آن را دنبال کرد؟ خودتان نماینده مجلس هستید و باید از آن طرف مسائل را پیگیری کنید نه از داخل مجلس، نباید به ملت فشار بیاورید و بگویید کوتاه بیایید ما همه تعهداتمان را عمل کردیم و باید طلبکار باشیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نباید دوباره به مردم بگویید که ما امتیازهایی خواهیم داد که تحریم‌ها را بردارند بلکه او باید وظیفه‌اش را انجام دهد که ما به تعهداتمان عمل کرده‌ایم. دیگر چه امتیازی می‌خواهید به آنها بدهید که به تعهداتشان عمل کنند این را به مردم بگویید تا امروز این همه امتیاز داده‌اید باز می‌گویید که می‌خواهید امتیاز بدهید. آیا روند کار شهید رئیسی خوب است و صحبت از صداقت می‌کنید در ۸ سال دولت آقای روحانی کارهایی که انجام داده‌اید همچنان طلبکار هستید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top